Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 264 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Týmová spolupráce a firemní kultura ve stavebnictví
Eckeltová, Petra ; Ehrenberger, Ondřej (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá týmovou spoluprací a firemní kulturou ve stavebnictví. Cílem práce je nejprve teoreticky vymezit téma týmové spolupráce a firemní kultury ve stavebnictví. Teoretická část poskytuje ucelený pohled na danou problematiku. V praktické části jsou uvedeny výsledky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Data byla získána pomocí dotazníkového šetření a řízených rozhovorů s vybranými zaměstnanci stavebních firem. Součástí práce jsou dílčí závěry a doporučení pro zlepšení. Jako výsledek práce byla vytvořena malá metodická příručka pro menší stavební firmy, která by mohla do firmy přilákat nové zaměstnance i zákazníky.
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Urbánková, Simona ; Hytychová, Kristýna (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku uplatnění interního marketingu v podnikové praxi konkrétní společnosti, a to v oblasti zvýšení spokojenosti zaměstnanců. Důležitým prvkem je analýza současného stavu firemního prostředí a výzkum spokojenosti zaměstnanců, který je klíčovým východiskem. Součástí práce jsou návrhy.
Návrh motivačního systému zaměstnanců v obchodní společnosti
Kučera, Lukáš ; Šimek, Jan (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného motivačního systému společnosti MONING BRNO, s.r.o. Obsahuje návrhy na zlepšení motivačního systému společnosti, tak aby se zlepšila firemní kultura, motivace a spokojenost zaměstnanců. Dále jsou v ní obsaženy doporučení na zlepšení mezilidských vztahů na pracovišti, tak aby zaměstnanci pracovali co nejlépe ve prospěch firmy a ta se mohla v následujících letech rozvíjet.
Motivace a firemní kultura v práci stavebního podniku
Jezdinská, Klára ; Eckeltová, Petra (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo nejprve teoreticky vymezit téma motivace a firemní kultury v práci stavebního podniku v praktické části pak provést výzkumné šetření, analyzovat jeho výsledky a posoudit jejich praktické uplatnění ve stavební oblasti. Teoretická část popisuje základní pojmy např. Specifika stavebnictví, stavební podnik, motivace, demotivace, firemní kultura atd. V empirické části je teorie ověřena kvantitativním dotazníkovým šetřením ve stavebních podnicích různých velikostí. Následnou analýzu kvalitativně doplňují řízené rozhovory se zástupci jednotlivých firem. Na závěr je uvedeno několik doporučení, potřebných pro zlepšení motivace a firemní kultury stavebních podniků.
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Prudíková, Monika ; Reiterman, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice firemní kultury společnosti PLEAS a.s. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů týkajících se firemní kultury. V praktické části je firma blíže představena. Nalézá se zde rovněž dotazníkové šetření. Na základě nedostatků, zjištěných prostřednictvím dotazníkového šetření a dalších analýz, jsou zformulovány návrhy na zvýšení úrovně firemní kultury a motivace zaměstnanců.
Firemní kultura a její vliv na efektivitu práce ve společnosti Ikea Brno s.r.o
Logara, Vanja ; Zedníček, Stanislav (oponent) ; Rašticová, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci kulturních hodnot společnosti IKEA Brno ve srovnání s malou firmou Lino s.r.o. Výzkum probíhal na základě podrobné analýzy stavu společnosti a firemní kultury a následnými metodami dotazování, a to metodou VSM94, myšlenkovými mapami a osobním interview. Výstupem by měl být seznam konkrétních kroků, které je možno implementovat ve společnosti IKEA Brno.
Firemní kultura XY, s.r.o.
Bezděková, Veronika ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury Krematoria zvířat, s.r.o. Je zaměřena především na vzdělávání zaměstnanců a na prezentaci firmy zákazníkům. Teoretická část definuje pojmy a jevy související s firemní kulturou a marketingovým mixem. V praktické části se odráží poznatky z teorie, které vedou ke stanovení optimálních kroků a návrhů na zlepšení dosavadní situace firmy.
Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění
Weirichová, Jana ; Venc, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění“ se zabývá analýzou podnikové kultury ve firmě Centrum pojištění, která patří mezi poskytovatele finančních služeb. Hlavním cílem práce je zjistit sílu a úroveň firemní kultury, spokojenost pracovníků, identifikovat složky firemní kultury podle Scheinova modelu a navrhnout na základě výsledků dotazníkového šetření taková opatření, která by zlepšila vnitropodnikové klima a přispěla tak ke zvýšení produktivity práce.
Firemní a komunikační kultura ve stavebním podniku
Bedřich, Daniel ; Winkler, Ondřej (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci a firemní kulturu ve firmě GEMO. Systematicky je tato bakalářská práce rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části práce je na základě rešerše odborné literatury představena problematika interní komunikace v podniku, firemní kultura a v neposlední řadě jsou uvedeny specifika stavebních podniků. V části praktické je využita především metoda kvantitativního výzkumného šetření v podobě dotazníku. Pomocí dotazníku je zjištěno, jak je nastavena interní komunikace ve zvolené firmě a firemní kultura. Dále je zde užit také rozhovor s vedoucím ve firmě. Dále je v praktické části této práce využita metoda SWOT analýzy. Na základě této SWOT analýzy jsou definovány doporučení ke zlepšení současné situace.
Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka
Selingerová, Jana ; Měsíčková, Michaela Vítek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou, jejíž úspěšné fungování je základem pro nalezení cesty k zákazníkovi. Teoretická část shrnuje pojmy, které nastiňují důležitost firemní kultury pro úspěšné podnikání. Poznatky z teoretické části práce jsou následně využity v dalších částech práce. Analytická část sestává z analýz a dotazníkového šetření, jejichž úkolem je odhalení problémů a nedostatků. Poslední část práce obsahuje návrhy na vylepšení stávající situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 264 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.